Sabtu, 26 Mac 2011

Mat Indon 3Gelaran Part 2

Helloooo blog..hye kawan semua...selamat petang nak dekat malam selamat malam jak la...hhhaha


Assalamualaikommmm...warga blog yg tersayang,yg disayang dan yang disayangi..hihi..ptg2 mcm tok bestnya ku buka blog ku..walaupun slalunya ku buka blog malam2 yg membutakan,tp ptg tok ku buka blog ku awal sikit,sbb ku nak tido awal malam tok.Lelah bahh,td ku kerja...dah 11 hari ku kerja,duit masuk beb.dapat la k belanja ku kat school lak..cuti 1 Bln x memadai utkku..rasa nak cuti 1 tahun jak.Tapi x pa la..aku bersyukur sbb dapat cuti 1bln..kira ok lah ya nak..k lh ku dah introduce panjang lebar.,skg ku nak sambung gik cerita pasal Mat Indon 3 Gelaran iaitu(SITU,C.I.D,SUPERVISOR).hihi....


Macam biasa ku bgn aher pagi tadi,tp ku bgn la juak,untuk menunaikan amanah kat restoren.Kerja lah BeB.rugi ooooo mun x kerja.Tapi besok ku x dapat turun kerja sbab anta mak ku pergi pasar beli barang so,ku offday laa..wah bestnya..Dah lah hari isnin plak ada cuti...NyAMan pat tido lamak2.i LIke2///..haha.Kisah Mat Indon hari tok x berapa HOT laa sbb hari tok muddd nya ok sikit..tapi kalau hari org gaji nank ramey owgg laa kat restoren,waktu2 dak ya lah nya menunjukkan kesituan nya.marah x tentu,x bertempat marah...tp hari tok nya cool..tapi ada la jugak buat aku rasa geram.walaupun hari tok sunyi x da customer,masih juak C.I.D ya buat masalah.geramnya.nyaman2 nya balik atas tido ngn kawan nya juak g tido.ku pa lagi marah n geram laa..ARGhhhhhhh!!!..time sunyi ya juak da wak customer yg datang.mentang2 la ku pandai buat aik,jgn la seksa aku..macam la aku tok kuli cdak 2 ya..pERGhhhh..kak ya bila customer dah out of there baru la cdak bangun..nank sot!!..ish2..sabar jak ku...Astaghfirullahalazimm..
..hari tok ku mkan aher,kol 3 petang..huhu...


Sewaktu aku nak potong buah lemon tek,tiba2 jriku terlukak..huhu..MERInsak rasa......luuka kenak pisau waktu ku mok polah "ICE LEMON TEA" aik yg aku paling malas mauk polah utk pelanggan...C Mat indon ya bkn ambik pduli,tgn ku lukak ka,apa ka..aik mesti siap dipolah...Aku pun berkata:"ADA KU KESAH";"APA KU KESAH"...BUAT LA SENDIrik..hahaha ya ujongnyA..Mat indon ya apa lagik,marah lah nyaa...duli apa ku...yg pentING hatiku hepy..bna x kawan-kawan.....hahahaha...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan