Isnin, 7 Mac 2011

X bisa..Aku tertipu..

ku buka facebook sekejap tadi..ku cek la...banyak sungguh komen,orang yang inbox dan org yang add ku...boring sangat...dah lah flu nie.besok exam Pengajian Malaysia,ku blom buka note lagi..arghh malas lah aku..aku tengah x da mood nak baca..aku pun tak tau kenapa..hemmm...ptg td kakak aku ada msg aku,dia cakap dia dah masukkan duit ke dalam akaun aku..wow..cool!!..best eh..dpt ku bli brg keperluan harian ku...Dah tiga hari ku x makan..xda slera agak nya..bodoh btol prut nie...suka dipukul pakai lesong batu..haha..kalau kazen ku baca blog ku nie mmg dia ketawa punya..sbb bila aku da masalah atau stress nak marah ku kan crita kat dia.n kluar la ayat lesong batu..haha.dia lah sahabat ku..walaupun baru kenal beberapa hari je..Tadi ku buka Fb Ex ku.Ternyata dia mmg tipu aku..dia cakap dia akan putus kedua-dua kami.rupanya aku tertipu.memang dia cintakan aku dari awal.MUNGKIN kot...Aku terpaksa luah kan kant sini sebab aku tau tak da orang lain yang faham.kalau aku crita kat facebook pun xda guna.Banyak jugak lah kawan2 kazen mazen ku nasihat kan aku,dan memberikan aku semangat utk melanjutkan hidupku yang serba tertipu..haha..x pa..hari nie dia tipu aku,besok aku akan tipu dia plak.TIADA MAAF BAGIMU BEBEH!!
kenapa aku nak jeles bila dia ucap sayang menyayang kat dia..bodoh btol aku..sepatutnya aku percayakan kazenku sendiri..xpa,benda yg lepas jangan dikenang lagi.biar la menjadi kenangan yang tak terindah.haha..k lah chow..lain kali cita g ekk..bye.Assalamualaikum.w.b.t smuanya...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan