Sabtu, 16 April 2011

HARI PERTAMA....

Assalamualaikum blog ku yg ku syg selalu..n to my follow friends...haha
hari nie ku nak cita g arghh psala tentang diri ku yang super Lesong matu.com.my nie...jgn terperanjat..gelaran lesung batu ini bermula dari azali sehingga sekarang..haha

K lah teman-teman seperjuangan sekalian...hari nie topic baru yang ku nak sampaikan kepada para pendengar,pembaca yang setia..hihi..Ku nak crita soal hari pertama ku kerja di sebuah Restoren yang bernama KYMMYS RESTOREN x jauh dr tempat ku study..sungguh letih rasanya ku kerja hari ni..banayak pengalaman yang ku dapat contohnya...melihat bagaimana cara kawan2 baru aku bekerja..ia berlainan sebagaimana aku bekerja di kedai kopi.kalau bekerja di kedai kopi suasana nya amat lah berbeza...cara bekerja di kymmys setanding sama seperti di HOteL..ku ada gak cerita lucu nak gitau korang.semasa aku meminta order kepada 6 org pelanggan MAT sALLeh..Ya Allah Matt salleh itu pnya la cali..tiem aku order sempat gi dia buat lawak..dia gagaapppp..hihi,,..hahahaha..tapi ku bukan nak menghina,tapi ku cuba terpeGUN melihatnya.punya la baik matt salleh itu tadi..cuba la aku kerja kat marriot mungkin aku dapat tips..

Mengimbau kembali kepada kerja aku kat kymmys tadi..ku jatuh cinta pada seorang gadis cina..CANTIKKKKK beb...senyuman nya manis seperti madu..luluh hatiku melihatnya..tapi ku masih tahan nafsu jelingan matanya itu..haha..iman ku masih kuat..haha..tapi menjelang malam..punya lah ramai customer..sakit nye tu it kaki ku berdiri..pinggang pun sakit..alahai kesian nye KAU Aqu c aroll bahh..haha..

Hari ni jugak ku dapat ramai kawan baru..tapi yang meneydihkan semua dah kawennnn..waaaaaaa..kesian deh lo...haha..ku sorang je yang masih teruna di antara gadis2 ngn jantan2 d situ...huhu..ahahahahha...tapi mereka punya la spotting giler kat aku.wahh best2..boss pun spotting and lucu banget..

Selain dari tu kawan2..ku jugak try speaking with customer..ya AMPUNNN...tunggang terbalik beb..haha...Matt salleh pa gik..bler mcm org bodo...haha..aku tidak peduli sama sekali...hihi

WOKeyhh la kawan-kawan..tiba masanya untuk menutup tirai..besok hari ku crita lagi k..letih arrr..ksian kanlaa kat aku nie..hihi..k..bye..muarhhhh...
                                                                              ^__^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan