Khamis, 14 April 2011

MasyaAllah...Astaghfirullahalazim...

Hai blog kita berjumpa lagi...

Assalamualaikum..w.b.t kepada semua pembaca yang setia membaca blog2 saya ini..sebelum membuka tatabicara inginku melafazkan "BISMILLAHIRAHMANIRAHIM"bermaksud"Dengan nama Allah yang Maha pemurah lagi Maha penyayang"

Tajuk yang ingin saya bahaskan pada pagi ini adalah..MasyaAllaah..Astaghfirullahalazim...(hihihihi..mcm berpidato la pulak aku nie...hahaha/...k lah semua..hye korang semua..korang pa kabar...harap2 sehat2 hendaknya...tapi kepada kazen aku iaitu Acha..kekal kan suara hensemmu itu utk ke peringkat akhir Bintang Artis popular...hahaha.chaiyok2..Menyebut tntg tajuk tok ku ingin berkongsi dengan korang semua tentang mimpi ku malam tadi serta tentang guruh berdentur sabung menyabung...Ya Allah begitulah kuasa Tuhan..dpat membuat tafsiran mimpi kepada hambany dan guruh sabung menyabung,agak nya mungkin itu gendang Tuhan yg paling besar,tanpa kita nampak..tapi hanya Allah s.w.t sahaja g boleh membuat guruh seperti itu..tetapi jangan pulak guruh yang dibuat-buat seperti macam dalam filem dan sebagainya.

Blog..ku blom habis bercerita tentang mimpi ku semalam...mimpi ku semalam sungguh mengerikan..ku mimpikan Ular terbesar di Hutan..Ular yang kelaparan..dalam mimpi aku itu ada keluarga aku yang aku syg..yag aku rindu...Mimpi ku itu sungguh2..mcm benar2 berlaku terhadap diriku...Ular sebesar anaconda memakan anak buahku...arhhhhhh...sungguh MENYEramkan aku...dan juga dlm mimpiku ular itu memusnahkan kampung aku...memakan semua manusia2 yang ada d kampung aku..sungguh menakutkan...Teringat aku dengan kisah Nabi Musa a.s yang memiliki tongkat yang bisa berubah menjadi ular...Astaghfirullahalazim..terbangunku..terus aku mengucapkan lafaz tersebut...

K lah kawan2 seperjuangan blo semua..sampai d c ni je lah k...masih banyak gi nak kepilkan kat blog ku nie...hihi..bye allzz...
                                    ^__^...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan