Sabtu, 2 April 2011

PIRANHA GIRL...(duRjANA)

Assalamualaikum.w.b.t semua..baru ritowk gik ku buk blog ku...hye blog...sorry lama x bukak kaw...sekali lagik ku tinggalkan kau..hahaha..harap kaw ok2...

blog Ku nak citer nie...single lagi..lagi2 single...single lebih bgs dr x single...bergerek hanya buang masa....buat sakit hati..sakit jiwa....Mom says study first...bergerek kmudian...kalau nak bergerek belajar rajin2 dulu baru bergerek..cari ilmu sehingga berjaya...cerita tentang gerek tok..aku da mok crita pasal bekas gerek ku yang super "PIRANHA GIRL"..GElaran tok untuk dirinya yang curank thdapku....arghhh..fikir tentang nya ya membuat aku makin berdendam...korang knl x gambar perempuan piranha d atas....knl x...knal atau tak???
pertanyaan yang SUPernova.Pompuan inilah yang tega membohong .menipu diri aku...sanggup bersubahat dengan orang yang dia suka untuk menghancorkan hati aku..knapa harus aku yang terima....apa salah akau padanya..Aku masih sakit hati bahh...

BLog..kat kau la tempat ku meluah segalanya...aku sakit hati...knapa aku menjadi mangsa seorang wanita yg bertopengkan ikan piranha...kenapa???Aku sgt kecwa...sering dikecewakan...ingin saja aku menangis kerana ini,..orang kata menangis air mata darah sekalipun x da gunanya..aku sangat menyesal...penyesalan yang tidak bermakna...
blog..sampai disini sahaja lah...lain kali kita borak gik k...Assalamualaikom...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan